Blog picture

20 september 2013

Winactie September! GESLOTEN



Hallo iedereen!


Vandaag heb ik weer een leuke winactie! Wat kun je winnen? Dat lees je hieronder!


Een tijdje terug heb ik de Veronica Box gekocht (lees hier de review!). Ik was er zo blij mee dat ik nog een heb besteld!
Omdat mijn huid niet tegen maskers kan maar iedereen er eigenlijk wel van houd dacht, waarom verloot ik die van mij niet in een winactie? Dit is dus wat je kan winnen:


Een pakket met:
- Montagne Jennesse cadeauverpakking met 5 maskers
- Kiehls #1 Lipbalm
- Een prachtige Essence oogschaduw Me & My Ice Cream 02 Icylicious  die ook erg mooi als highlighter te gebruiken is
- Een 2ml geur tester Guilty van Gucci (oriental floral)
- 15 surprise proefmonsters waaronder korres, yves rocher,biotherm, kenzo
- 6 surprise lekkernijen!
- Een leuk tas!

Hoe kan je dit pakket winnen?
Dat is eigenlijk heel simpel!
Bij 50 facebook likes verloot ik dit leuke pakket!

Wat je moet doen:
- Like mijn page op Facebook
- Share het bericht van de winactie op Facebook
- Laat hieronder een bericht dat je geliked en geshared hebt!

*Om extra kans te maken kan je me ook volgen op Bloglovin'. Dan komt je naam twee keer in de loting!

Deze winactie sluit Zaterdag 19 Oktober 2013!

De winactie is inmiddels gesloten, en de winnaar is Kirsten Fijneman!

Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten