Blog picture

3 september 2013

Opgemaakt! Augustus 2013



Opgemaakt! Augustus 2013

Hallo iedereen!

Ik heb deze keer besloten ook een opgemaakt post te maken. Deze is van de maand Augustus. 


Of nouja, eerlijk is eerlijk, het is van juli en augustus samen. Ook missen er een aantal producten omdat ik die zorgenloos heb weg gedaan op vakantie, totaal niet denken van ' Ej, muts, das misschien handig voor je blog!'. 

Oh well, de producten meld ik er wel bij met een reviewtje, en als je even je fantasie gebruikt moet het helemaal goed komen.

Opgemaakt!


Palmolive Ayurituel joyous

Op nummero een staat de Palmolive Ayurituel joyous Douchegel
Deze heeft ooit in de Essentials box van Glossybox gezeten. Hij ruikt suuuuhuuuper lekker! Hij raakte bijna op en toen heb ik er wat water bijgevoegd zodat ik er nog even langer mee kon. Is echt een heerlijke sensatie voor onder de douche.

Zou ik m opnieuw aanschaffen?
Jazeker! Als ik niet nog 80 douchegels in mijn kast had liggen had ik m meteen weer gekocht! Aanradertje!


Rituas Yogi Flow Indian Rose & Sweet Almond Oil

Yup, nog een douchegel! Rituals Yogi Flow Indian Rose & Sweet Almond Oil.
Deze is super snel opgeraakt in de tijd dat mijn moeder en zusje hier waren en iedereen m gebruikte. Beetje zonde wat hij is nogal prijzig (Rituals, 8 euro). Maar ik gun het ze van harte.
Deze is mijn favoriete douchegel van rituals. Hij is heerlijk zacht omdat het een schuim is, en ruikt zoet, naar rozen. Ook voed en hydrateerd deze de huid, en dat merk je gelijk. Ik heb nog een in de kast liggen, maar die is mine, mine, and only mine! gna gna gna

Zou ik m opnieuw aanschaffen?
Ik denk dat het antwoord hierop maar al te enthousiast gegeven is.


Inecto Pure Coconut Revitalisant Conditioner

Een conditioner! Want wie gebruikt m nou niet! De Pure Coconut conditioner van Inecto is super duper fijn! Ik had deze bij de Action gekocht voor 2 euro een tijdje terug, en vond m toen in mijn kast. Hij maakt je haar erg lekker zacht, en hij doet erg lang mee omdat er 500ml in zit, en niet een zielige 200 zoals de meeste conditioners. 
Hij is normaal volgens mij rond de 7-8 euro, en is te koop o.a. bij Kruidvat en De Tuinen.
Dit is zeker een aanrader!

Zou ik m opnieuw aanschaffen?
Als ik m weer voor een leuke prijs zou kunnen vinden ja. Maar de prijs houd me wel tegen. Als is het voor de inhoud niet duur, het is alsnog veel geld om in een keer uit te geven aan conditioner. Bij De Tuinen hebben ze wel eens vaker aanbiedingen, dus als ik m daar zou tegenkomen zou ik m zeker meenemen!


The Body Shop Rainforest Shine Shampoo

The Body Shop Rainforest Shine Shampoo. Dit is de tweede keer dat ik deze gekocht heb. Dit is een shampoo voor normale tot droge haren. In deze shampoo zitten geen siliconen, sulphaten, parabenen of kleurstoffen in. Ook bevat deze natuurlijke olien waaronder Fair Trade olijf olie. Deze shampoo ruikt erg lekker, en is goed voedend voor je haar! In het begin is het even wennen maar na een tijdje van gebruikt word je haar heel mooi glanzend. 
Deze kost 8 euro bij the body shop en de inhoud is 250ml.

Zou ik m opnieuw aanschaffen?
Ook hier is de vraag al beantwoord. Deze was mijn tweede vles, en ik ga nu op naar de derde!


Guhl Rijke Voeding Conditioner

Guhl Rijke Voeding conditioner voor breekbaar of beschadigd haar. 
Jaja, alweer een conditioner. What can i say, ik vind het fijn om lekker veel conditioner te gebruiken. Deze was toen in de aanbieding bij de DA, maar kost normaal rond de 5 euro.
Hij is erg fijn, en maakt je haar zeker zacher, maar ik ben meer fan van de haarmasker uit dezelfde lijn. Deze doet precies wat een andere condiotioner ook doet voor een kleinere prijs.

Zou ik m opnieuw aanschaffen?
Ik denk het niet. Hij is verder prima, maar ik geef voorkeur aan andere conditioners. Zou ik geen meer hebben en is deze weer in de aanbieding dan zou ik het zeker overwegen, maar anders niet.


The Body Shop Chocomania Body Butter

The Body Shop Chocomania Body Butter. De grote van 200ml. 
Jeetje, hij raakte maar niet op! Ik gebruikte m steeds, en wat toe aan een meer zomers geurtje, en heb m eindelijk begin augustus opgemaakt! 
Ik geef toe dat hij super lekker is! Over het algemeen ben ik grote fan van the body shop butters, en deze is extra voedend voor de droge huidjes onder ons. Vooral mijn boven benen zijn droog, en geen enkele butter heeft tot nu beter geholpen. Hij ruikt lekker vol naar chocola, wat ik in de winter wel lekker vind.

Zou ik m opnieuw aanschaffen?
As a matter of fact heb ik nog een in de kast staan, al voorbereid voor de winter. En ja, zou die ook opraken zou ik m alsnog weer aaschaffen, tenzij hij uit het assortiment raakt. Deze is te koop voor 18 euro.


Tony & Guy T&G Cleanse shampoo for normal to dry hair

Op vakantie met mijn vriend naar Brussel en Parijs heb ik deze mini shampoo van Tony & Guy meegenomen. Deze is voor droog haar, en heeft ooit in een box gezeten, volgens mij de Truly Yours. Hij is erg fijn en schuimt enorm! Ook ruikt ie erg lekker! 

Zou ik m opnieuw aanschaffen?
Ik heb m niet lang genoeg getest om zeker te weten of die na lang gebruik ook fijn is, maar ik hoor er veel goeds over dus ik zou het overwegens een fullsize te kopen om hem uit te proberen.


EOS shaving creme

Scheercreme sachet van EOS. Ook deze heeft in een box gezeten. Door ruilingen heb ik een heel aantal sachet kunnen proberen. Deze is super fijn, omdat je m onder de douche met water, maar ook droog kunt gebruiken. Hij ruikt lekker, en hydrateerd. 

Zou ik m opnieuw aanschaffen?
Zeker weten, hij staat op mijn to-buy lijstje. Aleen kost ie rond de 6 euro, en is alleen te koop via Alice&jo, dus dat vind ik wel weer een beetje jammer.


Batiste Brunette droogshampoo

Batiste Droogshampoo voor brunettes. Deze heeft ook lang geduurt voordat ik m op kreeg, omdat ik tegelijk ook de Batiste Blush droogshampoo.
Over het algemeen ben ik een fan van Batiste, maar deze vond ik niet zo'n succes. Hij is voor brunettes, moi dus, maar er komt een vage waas uit, soort van grijs, erger dan de gewone droogshampoo van Batiste.

Zou ik m opnieuw aanschaffen?
Nee, ik was hier niet erg blij mee. Ik heb m opgemaakt, maar ik hou het verder bij de Blush en de XXL Volume droogshampoo.


Max Factor Mastertouch Concealer 306

Mastertouch Concealer van Max Factor. De mastertouch gebruik ik nu inmiddels al 5 jaar, en blijft bij mijn top 1. Hij is romig, meer niet dik, vrij vloeibaar eigenlijk. De dekking is niet super, maar deze blijft in ieder geval niet in de lijntjes zitten. Deze heb ik nu in nederland aangeschaft in de kleur 303 Ivory. Helaas is deze te licht voor mij, ik gebruik altijd de 306 Fair, die hier helaas niet te koop is.

Zou ik m opnieuw aanschaffen?
In deze kleur zou ik m niet weer aanschaffen, maar ik heb alweer twee nieuwe gekocht toen ik op vakantie in griekenland was, dus ik kan even vooruit! Maar ja, het is zeker een aanrader!


Bourjois Liner Stylo 

Een geweldig potlood van Bourjois, de Liner Stylo in de kleur zwart. Ook deze gebruik ik trouw al jaren, en ook van deze heb ik al een nieuwe. Deze blijft lang zittten, gaat niet al te veel onder je oog zitten, en grote pluspunt, ik kan er tegen! Er zijn ook betere potloden op de markt zoals die van Dior, maar daar ben ik helaas allergisch voor. 

Zou ik m opnieuw aanschaffen?
Again, and again, and again!


Avene Eau Thermal thermal spring water

Een beetje (erg) onduidelijke foto, maar dit is de Avene eau thermale, thermal spring water.
Deze heb ik opgemaakt in Griekenland, and boy wat was die fijn! Ik gebruik m nu ook na dat ik mijn make up heb gedaan. Hij is lekker verkoelend, vooral als je m op hebt en er waait een lekker briesje!

Zou ik m opnieuw aanschaffen?
Zeker weten!! Ik heb nog een liggen uit de Truly Yours box, maar als die op is ga ik m zeker weten weer aanschaffen.

Producten die op zijn, maar die ik heb weg gegooit

* The Body Shop Mango mini body butter
* The Body Shop Mango mini body lotion
* The Body Shop Vit E make up remover mini
* Tony & Guy mini droogshampoo
* Sephora mattifying poeder in de kleur D20

Van deze producten viel alleen de droogshampoo mij tegen. Hij deed opzich zijn werk, maar ik vind het resultaat van Batiste toch fijner. Zelfs Andrelon, waar ik ook geen fan van was, vond ik het beter doen dan die van T&G. Maar het is misschien ook maar net wat je liever hebt.


Al met al zijn het producten die ik al kende en steeds weer opnieuw koop. Alleen de EOS, de T&G shampoo en de T&G droogschampoo waren  nieuw voor mij. De T&G shampoo was de enige die tegen viel.

Wat vonden jullie van mijn eerste 'opgemaakt' post? Zijn er producten bij die jullie ook gebruiken of die jullie willen gaan testen?

Cheers,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten